4 olulist tegevust, milleta ei tohiks töönädalat lõpetada

Foto: Pixabay
Reedel rihma lõdvaks laskmine ei ole mõistlik tegu, sest see võib rikkuda kogu sinu järgmise nädala. Kohe selgitan miks see nii on.
Paljud väikeettevõtjad ja vabakutselised, kes ei tööta nädalavahetustel, võtavad heaks tavaks reedest tööpäeva lühendada ning planeerivad väljasõidud või keskenduvad juba varakult nädalavahetuse tegevustele. Arusaadavalt on reedesel päeval meeleolu teine, kuid sellise tegutsemise juures puudub meil kontroll järgmise nädala sissetulekute üle. See, mida me teeme nädala viimasel tööpäeval, määrab kogu meie järgmise nädala tooni.

Kui suhtume reedel oma töösse tõsiselt, siis laome järgmisele nädalale eduka vundamendi ning saame palju rõõmsamal meelel nädalavahetust nautida.
Siin on 4 olulist tegevust, ilma milleta ei tohiks töönädalat lõpetada:

1. Tee reede pealalõunal üks müügitehing. Hea nipp on siin see, et planeerid juba esmaspäeval mõned kliendikohtumised reedesele päevale. See aitab nädalat positiivse tooniga lõpetada.

2. Kinnita esmaspäevaks vähemalt üks kliendikohtumine. Kui sa panustasid nädala sees aega uute klientide leidmisele, siis oled ilmselt juba kohtumise(d) kokku leppinud. Reedel helista esmaspäevasele kliendile üle ja kinnita, et kohtumine on ikka jõus.

3. Pane järgmiseks nädalaks paika vähemalt 5 uut kliendikohtumist. Teadmine, et sul on saabuva nädala ajaplaan täidetud, annab võimaluse nädalavahetusel palju paremini lõõgastuda. Sa ei pea muretsema pühapäeva õhtul järgmise nädala olematu sissetuleku pärast ega sellepärast, et kliendikohtumiste kalender tühi on.

4. Kirjuta kampaaniatekst ja riputa see üles oma veebilehe blogisse, saada meililistiga liitujatele või jaga sotsiaalmeedias. Teksti kirjutamisel pööra kindlasti tähelepanu sellele, et see pakuks sinu sihtgrupile väärtust, näitaks välja head tahet ning sisaldaks müügipakkumist. Statistika järgi veedab  inimene keskmiselt 3-8 tundi internetis aega. See on hea võimalus tekitada orgaaniliselt oma ettevõtte vastu tähelepanu ja kutsuda sihtgruppi üles sinuga ühendust võtma.


Kui oled väikeettevõtja või vabakutseline, kes tegutseb üksinda ilma turundusmeeskonnata ja soovid õppida efektiivseid turunduskampaaniaid koostama, siis tutvu programmiga, mille olen sinu jaoks loonud SIIN. Kui tunned, et see programm on sinule ja su ettevõttele kasulik, siis olen valmis aitama sul sinu eesmärke saavutada.

Eelmine
Müük=Aitamine
Järgmine
Kuidas saada klientide tähelepanu ja võita usaldus

Lisa kommentaar

Email again: