Enimnõutud ilutooted koroona ajal

-
Kui Sa oled iluvaldkonnas tegutsev ettevõtja, siis on see postitus just Sinu jaoks. Tegin kokkuvõtte Global Cosmetic Industry ajakirjas kajastatud artiklist selleks, et Sa saaksid ülevaate ilutoodetest, mille järgi maailmas inimesed hetkel kõige rohkem puudust tunnevad ja mida internetis otsivad. Teadmine, millises suunas juukse- nahahoolduse- ja meigitoodete valdkond liigub, annab Sulle võimaluse kiiresti kohaneda, neid trende oma iluettevõttesse integreerida ja seeläbi kasu lõigata.
Vaatamata süngetele ennustustele, mida COVID-19 iluturule avaldab, on märgata tarbijate poolset kõrgendatud huvi mitmete ilukategooriate vastu.
Spate uuringu tulemusena langes nahahoolduse-, juukse- ja meigitoodete populaarsus peale 16. veebruari 2020 märkimisväärselt, kuid kasvas taas peale 15. märtsi 2020.
Alates 16. veebruarist on Spate andmetel selliste märksõnade nagu „juuksejuure väljakasv“ “näo bronzer” ning “jalamask” otsingumaht veebis oluliselt kasvanud. Märgatavalt vähenenud on aga “soeng”, “microblading” ja “näo-” otsingud.

Juuksed

Kuna tarbijad on koduseinte vahele lukustatud ja juuksurisalongid suletud, siis on juuste värvimise- ja juuste ravi osas liikunud fookus koduhooldusi pakkuvatele lahendustele.
Kõige populaarsemad võtmesõnad soengutoodete puhul olid „juukselakk”, „juuksekomplekt” ja „lokikreem”.
Populaarseimad juukse- ja peanahatoodete otsingud hõlmasid „juukse õli“, „kõõma ravi“ „juuste õliravi“ ja „juuste silendaja“ sisaldavaid märksõnu.
Populaarsust interneti otsingumootorites pälvisid ka „juuksemaskid“.


Nahahooldus

Enam kui 200 000 korral toksiti otsinguakende tekstiväljale selliseid võtmesõnu nagu “näomask”, “puhastus”, “niisutav” ja “jalgade hooldusvahendid”. Ainuüksi märksõna „näomask“ otsingud kasvasid 82,9% ulatuses.
Näomaskide puhul otsiti kõige enam kurkumimaski, maskikomplekti, savimaski ja akne maski.
Populaarsemateks niisutustoodeteks osutusid “SPF moisturizer,” “silicone-free moisturizer,” “aloe vera lotion” ja “alpha hydroxy body lotion.”

Tarbijate huvi päikesekaitsetoodete ja päevitustoodete vastu aga hoopis vähenes.

Jalahooldustoodete puhul kujunesid kõige populaarsemateks märksõnadeks „jalamask”, „jalgade riiv”, „konnasilma eemaldaja” ja „konnasilma pehmendaja”.
Ühtlasi otsiti näokaabitsaid, nahahooldustoodete külmikuid, näo auruvanne ja seebihoidjaid.


Makeup

Kuna suur osa maailma tööjõust on siirdumas kaugtööle, otsivad tarbijad meigitooteid, mida saaks kasutada videomiitingute puhul. Ühtlasi on inimesed leidnud enda jaoks rohkem aega, et tegeleda meigivahendite ja aplikaatorite puhastamisega.

Märksõnad nagu “bronzer”, “pintslid/aplikaatorid” ja “kulmutooted” tõid internetis üle 90 000 otsingu. Samal ajal kui kulmuhooldustoodete populaarsus tõusis, vähenes ripsmete- ja silmameigi vahendite otsing. Ka huuleraviga seotud märksõnade kasutamine ei näidanud kasvutrendi.

Populaarsemad märksõnad kulmutoodete puhul olid „kulmude tugevdaja”, „kulmupalett”, „kulmuseerum” ja „microblading pliiats”.
Pintslite ja aplikaatorite otsingul kasutati selliseid võtmesõnu nagu„meigikäsn”, „kontuurpintsel”, „spoolie” ja „kontuurimispintsel”.
Kosmeetikakomplektide puhul osutusid populaarseimateks otsingusõnadeks „meigipalett” ja „jumestuskreemi palett.”

Raha ei ole maailmast mitte kusagile kadunud. Varasemaga võrreldes on see lihtsalt mujale liikunud. Muutuste ajal ei jää meil üle muud kui olukorraga kohaneda. Koosta oma iluettevõtte jaoks konkreetne tegevusplaan, leia oma unikaalne müügiargument ja paku välja vastuseid probleemidele, mida inimesed praegu otsivad ja vajavad. Kasuta lahendusi pakkuvaid märksõnu oma artiklite ja blogipostituste kirjutamisel, et abivajajad võiksid virtuaalset teed pidi Sinu iluettevõttesse jõuda. 

Võta endale tasuta sisuturunduse strateegiaplaani juhend siit ja alusta kohe!

Eelmine
Kuidas pandeemia ajal ettevõttega ellu jääda

Lisa kommentaar

Email again: