Kuidas pandeemia ajal ettevõttega ellu jääda

-
Kas tunned, kuidas koroonaviirusest tingitud muutused mõjutavad Sinu ettevõtte majandustulemusi? Eilsete ja tänaste sündmuste keerises oled ehk pidanud jätma ära kliendiüritusi, Sinu tellimusi on tühistatud või koged, kuidas tekkinud olukord Sind finantsiliselt mõjutab. On mõistetav, et käesolev olukord külvab hirmu, kuid nagu öeldakse, rasketel hetkel tuleb keskenduda võimalustele. Hea uudis on see, et Sinu ettevõttel on olukorra lahendamiseks võimalus. Kohe selgitan ja annan Sulle 3 päästerõngast, mis aitavad Sinu ettevõttel ellu jääda ja sissetulekuid isegi kasvatada.

1. Keskendu e-maili turundusele

Kas teadsid, et üks enimkasutatud äppidest, mida inimesed oma nutiseadmes kasutavad on GMAIL? Või kas oled mõelnud sellele, et inimestel, kes e-kirju loevad, on raha? Kui Sinu ettevõte ei kasuta täna veel e-maili turundust, siis on viimane aeg sellega alustada. Võta kasutusele e-maili strateegia ja lansseeri uudiskiri, mida inimesed tegelikult ka loevad. E-maili turundus on kõige lihtsam viis suhelda oma sihtgrupiga personaalsel tasandil. Lisaks saad selle turundusstrateegia automatiseerida nii, et see aitab Sinu aega oluliselt kokku hoida! Sa võid kasutada e-maili turundust selleks, et oma kliente ettevõtte käekäiguga kursis hoida, müüa e-kirjade kaudu tooteid või teha teenustele minikampaaniaid. Seda kõike saad kohe kasutama hakata.

Kui Sul on hetke olukorraga seoses tekkinud rohkem vaba aega, siis saad seda turundusstrateegiat kasutada selleks, et kirjutada oma ettevõttele e-raamat või juhend, mis aitab samaaegselt kasvatada kotaktibaasi ning usaldust Sinu kui teenusepakkuja vastu.

2. Müü tooteid ja teenuseid online vahendusel

Selle jaoks ei pea Sul ilmtingimata olema e-poodi. Küll aga saad luua iga pakutava toote või teenuse jaoks eraldiseisva maandumislehe, mille kaudu saad suunata sihtgrupi soovitud müügiprotsessi.  

Inimesed ostavad muutust. Ei ole vahet, mida müüd. Inimesed ostavad tooteid ja teenuseid selleks, et saavutada paremaid tulemusi, et olla peale toote või teenuse kasutamist parem kui nad olid enne selle toote või teenuse kasutamist.

Müügitekstide kirjutamisel pööra tähelepanu sellele, et Sa ei keskenduks mitte toote/teenuse kirjeldusele, vaid kasutaksid oma toodet/teenust kui vahendit, mis aitab kliendil muutuda – aitab kliendil saavutada paremaid tulemusi.

Too oma müügitekstis välja alljärgnev:

  • Mis kliendil ON enne Sinu toote/teenuse kasutamist ja mis tal saab olema peale kasutamist. Näiteks kui müüd juuksekasvu kiirendavaid tooteid, siis enne Sinu toote kasutamist on tal hõredad juuksed, aga peale toote kasumist kohevamad juuksed.
  • Milline TUNNE on kliendil enne Sinu toote kasutamist ja milline on tunne peale toote kasutamist.
  • Kuidas näeb välja Sinu toote/teenuse tarbija TAVAPÄRANE PÄEV? Siin saad jagada lühikest lugu hüpoteetiliselt, või elust enesest. Loo jutustamine ärgitab inimesi mõtlema. Lugu ei pea siinjuures olema pikk.
  • Millise STAATUSE saad toote/teenuse kaudu kliendile anda, mis paneb teda tundma erilisemana? Kui lugu paneb inimesi kaasa mõtlema, siis staatus puudutab nende südameid :)
  • Miks peaks klient Sinu toodet/teenust kasutama? Selles osas saad välja tuua oma ettevõtte missiooni.

3. Vii kliendikohtumised üle online keskkonda

Ma saan aru, et iluteenuseid ei ole võimalik online vahendusel osutada, kuid saad pakkuda oma klientidele veebivahendusel nõu, soovitusi ja konsultatsiooni. Ühtlasi saad hoida olemasolevaid kliendisuhteid kui ei lükka kokkusaamisi edasi, vaid viid need läbi ekraani vahendusel. Ära kaota oma kliente sel põhjusel, et praeguses olukorras on ajad tühistatud. Hoia nendega suhet online´i kaudu. Kui oled koolitaja, siis võid oma koolitused viia üle interneti keskkonda. See võib inimeste jaoks olla isegi mugavam, kui füüsilisse koolitusruumi kohale tulla. Ole loominguline ja leia uusi võimalusi ning lahendusi.


Ühiskond on pandud proovile. Rahandusminister Martin Helme ütles Ärilehes, et meil on tervishoiu- ja majanduskriis. 

New York Times kirjutas, et kuigi selle kriisi lähtepunkt erineb viimasest majanduskriisist, järgneb see samasugusele tarbijate ja aktsiaturu usalduse languse tsüklile, mis põhjustab nõudluse-, kasvu-, tööhõive- ja sissetulekute spriaalse languse. Seega vajad oma ettevõttes uudseid lähenemisviise. Leia need ja hakka neid kohe kasutama!

Kui soovid abi oma ettevõtte veebikeskkonda viimisel, siis võta ühendust alloleva vormi kaudu.

Email again:
Eelmine
Kuidas viia läbi edukaid auhinnamänge
Järgmine
Enimnõutud ilutooted koroona ajal

Lisa kommentaar

Email again: