Tere, saame tuttavaks... 

Mina olen Marlén.

Foto: Kadri Palta

Kui ma 13 aastaselt oma emale teatasin, et ühel päeval avan restorani ja hotelli, siis ei võtnud ta seda kuigi tõsiselt. Neliteist aastat hiljem seisis ta aga vapralt mu kõrval kui oma lapsepõlveunistust ellu asusin viima. Tõsi küll, päris hotellimõõtu see väike armas külalistemaja välja ei andnud, kuid restoran oli see eest suur ja uhke...

Selleks ajaks olin omandanud väga tugeva kogemustepagasi restoranitöös. Ma nautisin kõike - alates salvrätikute voltimisest kuni roogade serveerimiseni. See, mida ma endale aga ei teadvustanud, oli müügi ja turundustegevus. Ma ei pidanud seda oluliseks, sest arvasin, et hea teenindus ja maitsev toit on piisav, et kindlustada püsiv klientuur ja sissetulek...

Ma ei teadnud tol ajal midagi neuroturundusest. Ma ei tulnud selle peale, et kui uurida inimese ajutegevust, on igal ettevõtjal võimalik kliendi käitumist suurel määral ette ennustada. 

Mul puudus igasugune kontroll stabiilse klientuuri üle. Mu sissetulekud olid kaootilised ja üha enam hakkasin mõtlema, et miks osad ettevõtjad on edukad ja teised pidevalt raskustega võitlevad. Ma kulutasin sellele mõtlemisele kümme aastat oma väärtuslikust elust enne kui...

Ühel hetkel hakkasin jälgima maailma tippettevõtjaid nagu Brendon Burchard, Dean Graziosi, Frank Kern, Jeff Walker, Brian Tracy, jt. Lugesin läbi hulgaliselt raamatuid, osalesin nende koolitustel ja palkasin mõned neist endale mentoriteks. Ma panustasin rohkem kui 10 000 tundi õppimisse ja avastasin Püha Graali ehk selle, mis eristab edukat ettevõtjat vähem edukamast - teadlik müügi- ja turundustegevus.

Marketing Letter saigi loodud selleks, et aidata ettevõtjatel, sarnastel nagu sina, saavutada seatud eesmärke. Ma soovin, et sa võiksid oma unistusteni kiiremini kohale jõuda, kui minul selleks aega kulus.

Kogu minu ettevõtlusteekonna jooksul olen kogenud nii õnnestumisi kui läbikukkumisi, katsetusi ja avastusi nii restoraniäris, kuid hiljem ka ilu- ja moevaldkonnas. Olen juhtinud omanimelist meigistuudiot, asutanud noorte moeajakirja ning jõudnud kindlale veendumusele - olenemata sellest mis valdkonnas me ettevõtjatena tegutseme - eduka äri alus on läbimõeldud turundustegevus, mille eesmärk on juhatada soovitud sihtgrupp müügiprotsessi. Ma olen täielikult veendunud, et iga ettevõtja moraalne kohustus on mõista, et müük = inimeste aitamine ja et seda tuleb jätkuvalt kogu oma ülejäänud karjääri ajal iga päev võimalikult palju teha.

Turundus on võim, teadmised on vägi ja internet mänguväli. Seepärast õpin ja arendan ennast pidevalt maailma mõjukaimate sotsmeediaturundajate juhendamisel nagu näiteks Tai Lopez, Nathan Chan, Jeremy Haynes, Mike Arce ja Joe Soto. Hetkel õpin Grant Cardone Sales Training Universitys ja naudin iga sekundit.

Minu ampluaa on genereerida iluvaldkonnas tegutsevatele ettevõtetele häid müügikontakte, kasutades selleks taktikalist internetiturundust. Kui soovid teada kas ja kuidas saan aidata ka sinu ettevõttesse häid kontakte juhatada, siis võta minuga ühendust alloleva vormi kaudu ja räägime lähemalt!

-Marlén



Email again: