Tere, Mina olen Marlen Mais, Marketing Letter OÜ asutaja. Täna olen ma eriti põnevil, sest kutsun sind liituma koolitusega Kirjutamise ABC.
See on minu loodud fundamentaalne treening, mis aitab sul edendada oma kirjutamisoskust 10 korda kiiremini, õpetab kasutama kirjutamise tööriistu, ning rakendama mõttelaadi ja harjumusi, mis on artiklis sihtgrupi kõnetamiseks vajalikud.

Ma olen artiklite kirjutamisega tegelenud 8 aastat aga viimati avastasin midagi šokeerivat. Ma leidsin viisi, kuidas igaüks võib artiklite kaudu kasvatada oma ettevõtte kliendibaasi olenemata sellest kas ta kunagi varem ühtegi kirjatükki paberile on pannud või mitte. See on lihtne ja sobib kõigile. Vajalik on vaid süsteemi tundmine, mis aitab luua võimsaid artikleid ja samas vähendab ettevõtjate seas laialt levinud pinget ja stressi. Teades, millele teised süsteemi tundvad ettevõtjad, kes pole erialalt ei kirjanikud ega toimetajad, oma tekstid rajavad, õpid ka sina oma sõrmede vahel olevat mõjujõudu kasutama, ning ühtlasi muudad oma kirjutamisoskuse paremaks.

Me mõlemad teame, et aeg ajalt on elu üks suur võitlus. Tihti aga inimesed arvavad, et peavad sel raskel hetkel veel rohkem töötama, veel rohkem pingutama. Mul on kliente, kes teevad kõik justkui õigesti, neil on oma ettevõtete jaoks seatud eesmärgid ja pandud paika tegevusplaanid aga nad tunnevad, et sellest ikka nagu ei piisa. Plaanid ei täitu ning eesmärgid lükkuvad taaskord kaugemasse tulevikku. Rohkema töö tegemine ei aita siin kuidagi. Mis on tegelikult siinkohal oluline, on rääkida oma plaanidest ja ettevõtte eesmärkidest oma klientidega. Parim viis on seda teha artikli ja/või blogipostituse kaudu.
See ei tähenda, et sa peaksid kirjutamise jätma juhuse hooleks, lootes, et vajalikul hetkel artikkel kogemata hästi välja tuleb. Või oodata aega, mil juhtud olema kirjutamissoonel, et siis püüda õiget sihtgruppi kõnetada, vaid et sa tunneksid kogu kirjutamise süsteemi, mis aitab sind ja sinu ettevõtet, et edasi liikuda seatud eesmärkide poole ja saavutada tulemusi, mis sinu ja su lähedaste elu paremaks muudavad. Sellele olengi rajanud artikli kirjutamise süsteemi õppe. Ja seda ma soovin sulle õpetada koolitusel Kirjutamise ABC.

Sa õpid täpselt neid samu asju, mida mina olen õppinud viimase 8 aasta jooksul maailmatuntud turundajatelt ja ettevõtjatelt. Ma olen koolitanud end inimeste juures, kelle ettevõtetel on kuuekohalised käibenumbrid ning tudeerinud seda, kuidas nad näiliselt mängleva kergusega oma sõnumit maailmaga jagavad. Tegelikult on selle taga kindel süsteem ja igal lausel strateegia. Ma tahaksin seda väga sinuga jagada.

Ma usun, et kuna sa oled selle kirja lugemisega jõudnud niikaugele, siis on sul soov parendada oma kirjutamisoskust ja sa tõepoolest tahad läbi artiklite kasvatada oma kliendibaasi, et jõuda oma ettevõtte sõnumiga rohkemate inimesteni. Küsimus on nüüd selles, mida sa peaksid tegema, et viia oma kirjutamisoskus kõrgemale levelile?
See tähendab, et sa pead tegema kiire ja kõrge hüppe oma praeguse arusaamise osas kirjutamise vastu. Nii see lihtsalt on. Sul on tarvis uut strateegiat ja tööriistu. Paraku enamus inimesi ei kasuta juurdepääsu sellele võimalusele enne kui on liiga hilja. Nad kulutavad aastaid tagudes oma pead vastu seina ja annavad lõpuks alla, sest ei tea kuidas on võimalik toimida teisiti – valutumalt, efektiivsemalt, nauditavalt. Aga mina olen õppinud konkrteetseid strateegiaid, mida sa saad igapäevaselt kasutada ja rakendada neid oma ettevõttes, et kiiremini edasi liikuda. Sellest minu koolitus Kirjutamise ABC ongi.

See on minu loodud kirjutamise süsteem. Ma olen veendunud, et Eestis teist sarnast treeningut ei ole, ja seepärast pakun ma sulle täielikku raha tagasi garantiid. Kui sa peale koolituse läbimist tunned, et ei saanud minult mitte mingisugust kasu, siis annan sulle ilma igasuguse nurinata raha tagasi.

Ma jagan seda teavet ettevõtjatega, kes tõepoolest soovivad oma kliendibaasi kasvatada, kellel on tõeline soov oma ettevõtte müüginumbreid suurendada ja kes usuvad, et artiklite kirjutamine on selleks suurepärane võimalus. Nad teavad, et Eesti pole pisike konnatiik, vaid et siin on inimesi, kes nende teenuseid reaalselt vajavad. Need on kirjutamise saladused, mida ma nendega jagan ja sa õpid neid sellel koolitusel.

Koolitus algab sellega, mida ma nimetan “mõtteselguseks”. See tähendab, et me õpime tuulutama oma mõttekoda, ja saame väga konkreetse selguse millest peame üldse kirjutama hakkama. Ma tean, et see ei kõla eriti seksikalt aga oota, ma selgitan. Ettevõtjad, kellel on suured jälgijaskonnad ja kelle artikleid loetakse, võivad pealtnäha paista nagu teeksid nad seda kõike linnulennult. Aga tegelikult toimib see seepärast, et neil on selgus. Artikleid kirjutama asudes nad juba mõtlevad teisiti, nad teavad kuidas sõnumit üles ehitada ning nad oskavad hinnata võimalusi millest kirjutada. Usun, et ka sinul on mõnikord peas liiga palju erinevaid teemasid, et sa ei saa enam aru, millele peaksid olema keskendunud.

Ma töötan inimestega, kes tahavad ise oma ettevõtte sõnumit osata maailmaga jagada. Ma õpetan seda neile. See tähendabki “mõtteselgust”, millega me seda koolitust ka alustame. Seejärel otsustame, kuidas teha uurimustööd. Peale seda, kui vundament on paigas, õpetan ma sind kasutama kirjutamise tööriistu. Need on sellised vahendid nagu ideede kogumine ja nende märkamise oskus. Tundes seda saladust, suudad sa artikleid kirjutada 10 korda kiiremini. Ja seejärel me jõuame treeningu tuumani, mis põmm, paneb su erutusest värisema. Sa õpid süsteemi, mille järgi suudad edaspidi kõik artiklid ise strateegiliselt üles kirjutada nii, et sul pole enam kunagi vajadust kirjutamisteenust ettevõttesse sisse osta, kui sa seda muidugi ei soovi.
Koolituse põhiosas õpetan sulle kuidas luua oma artiklile õige pealkiri, kuidas kirjutada sissejuhatus nii, et sihgtrupp tahaks edasi lugeda, kuidas kasvatada sinu ettevõtte vastu autoriteeti ja usaldusväärsust, ja kuidas õpetada lugejat ostma just sinu ja mitte su konkurendi käest. Need neli teemat, mille me koolitusel lahti harutame lasevadki sul jõuda oma ettevõttes järgmisele tasemele. Ja mitte ainult ettevõtluses, vaid igas sinu eluvaldkonnas, kus on vajalik kirjalik väljendusoskus.

Iga nelja põhiteema osas kaevame sügavale. Esimese osas, milleks on artikli pealkiri ei õpeta ma sulle ainult seda, millised on pilkupüüdvaimad pealkirjad ja niiöelda klikimagnetid. Ma õpetan ka seda, milline psühholoogia on tiitlite taga ja kuidas see stimuleerib lugeja aju. Ma toon näiteid mentaalsetest päästikutest, mida sina saad oma artiklis erinevatel juhtudel kasutada.

Teise teemaga, milleks on atraktiivse sissejuhatuse kirjutamine, räägime sellest, millele peab sissejuhtaus olema pühendatud ja kuidas lugeja sellest lihtsasti aru saab. Milliseid väesõnu on sissejuhatuses vajalik kindlasti välja tuua ja mida selles etapis vältima peab.

Järgmine teema on sinu autoriteedi ja usaldusväärsuse tõstmine. Räägime sellest, mida peaksid mainima artikli esimeses pooles, et genereerida suuremat usaldust oma isiku või ettevõtte vastu. Kuidas inimesed jäävad sind kuulama isegi siis kui sa pole varem püünel olnud või kui sa alles sisened turule.

Neljandaks kaevume sellesse, kuidas artikli kaudu õpetada klienti ostma sinu, mitte su konkurendi käest. Mis on oluline artiklis välja tuua, et kliendil oleks lihtne sulle kui teenusepakkujale öelda jah. Milline peaks olema artikli sisu ja kuidas sihtgrupiga suhelda. Oma aastatepikkuse õppimise jooksul olen teada saanud, millega lugeja huvi eemale peletada ning millega neile meelde jääda nii, et nad tahavad sinu käest osta.

Minu koolitus ei ole lihtsalt üks teoreeriline jutt, vaid selle taga on 8 aastat uurimustööd. Ma saan sind kirjutamise osas aidata, et sa võiksid liikuda oma ettevõttega järgmisele tasemele. 

Püsi lainel.
Peagi ilmub info uue koolituse kohta.

Loodan sinuga väga peatselt kohtuda!
Marlen